БІБЛІОТЕКА БУДЯНСЬКОГО ЛІЦЕЮ № 2
Бібліотекар - Поцелуйко Віта Сергіївна.
Основний бібліотечний фонд (без урахування підручників) складає - 4466 шт.
Основні завдання і напрямки роботи шкільної бібліотеки
Шкільна бібліотека – це фундамент освіти, за своєю суттю вона є берегинею знань. У шкільній бібліотеці дитина не просто отримує книжку, а прилучається до джерел духовності.
У добу інформації шкільна бібліотека має набути статусу інформаційного центру, який би забезпечував повноцінне інформаційне наповнення. Назріла необхідність піднесення бібліотечної справи на якісно новий рівень. Адже лише високий рівень бібліотечної справи в цілому зможе забезпечити нашій талановитій молоді усі необхідні умови для одержання повного обсягу інформації з вітчизняного і світового інформаційного простору і зможе стати першоосновою для духовного і культурного розвитку нашого суспільства.
Шкільні бібліотеки мають бути культурно – освітніми, пізнавальними, інформаційними центрами, які в своїй роботі керуються принципами пріоритету інтересів читачів.
Головна мета шкільної бібліотеки – надання допомоги учням і педагогам у забезпеченні їхніх інформаційних потреб.
Бібліотека школи сприяє реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчального процесу, забезпеченню базового рівня освіти з усіх загальноосвітніх предметів, вихованню в учнів глибокої відповідальності, національної свідомості, формуванню в учнів потреби саморозвитку і самовдосконалення.
Перед бібліотекарем школи широке поле діяльності. Це і забезпечення навчального процесу як підручниками, так і додатковою літературою, і сприяння розвитку рідної мови, і збагачення юних читачів знаннями історії рідного краю, його екології, економіки. Це і розвиток у учнів культури читання, і прищеплення їм навичок самостійної роботи з книгою, і виховання бережливого ставлення до неї. Це і допомога вчителеві у підвищенні його педагогічної майстерності.
Сьогодення надиктовує школі нову модель бібліотеки, вимагає наповнення її новим змістом, виділяє пріоритетні напрямки функціонування. Серед них: - підвищення інформаційної, освітньої, культурологічної, виховної, пізнавальної, інтелектуальної функції шкільної бібліотеки, які включають найповніше інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, надання інформаційно-методичної допомоги учням і педагогам в оволодінні основами наук і організації навчально-виховного процесу.
Коментарi